وقتی که لوله ی توپ ناو ایرانی ناو امریکایی را نشانه می گیرد
نیکان
 

به گزارش خبرگزاری فارس : امیر دریادار سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش به یکی از رویدادهای چند سال گذشته نیروی دریایی راهبردی ارتش در آب های آزاد پرداخت و گفت: 6 سال پیش وقتی ناوشکن جمهوری اسلامی ایران الوند مشغول دریانوردی در آب های آزاد بود، ناو آمریکایی در سیستم مخابراتی به او تذکر می دهد که لوله توپ تو به سمت ماست و باید جهت آن را تغییر دهید و ناوشکن الوند در پاسخ می گوید بالگرد تو از 5 مایل به من نزدیک تر شده و تا زمانی که از محدوده خارج نشود سمت لوله توپ را تغییر نخواهم داد.

وی افزود: به این می گویند اقتدار، یعنی آن کسی که امروز ادعای ابر قدرت بودن جهان را دارد و تا بن دندان مسلح است ،ناوشکن الوند را تمام قد در مقابل خود می بیند.
وی افزود:اقتدار یعنی همین ،یعنی کسی جرات عرض اندام در برابر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را نداشته باشد،در تمامی همایش هایی که ما حضور پیدا کرده ایم اعم از همایش فرماندهان نیروهای دریایی کشورهای حاشیه اقیانوس هند که کشورهای مختلفی میزبان آن بوده اند ،در سخنرانی هایمان آنچنان با اقتدار صحبت کرده ایم و حرکت های رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی را زیر سوال برده ایم که از جانب همه کشورهای حاضر در همایش، بیش از بقیه مورد تشویق قرار گرفته ایم و این یعنی اقتدار.
دریادار سیاری خاطر نشان کرد:وقتی که از ما سوال می شود که شما با چه جراتی این مطالب را عنوان می کنید در جواب می گوییم با جراتی که از عاشورا و درس هایی که از امام حسین(ع) آموخته ایم ، کشوری که عاشورایی باشد باید هم اقتدارش را به این نحو به نمایش بگذارد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب
پيوندها

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان نیکان و آدرس ataataee.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت: